LOGO
BRANDING

DOEL: ONTWIKKELING, CONCEPT

PROJECTEN: LOGO'S, HUISSTIJLEN, BRANDING

DATUM: JUNI 2014 - ...

SHARE:  FacebookPinterest

The Other Concept heeft sinds de start in 2014 tientallen brandings bedacht en uitgewerkt. Hieronder vind je een greep uit alle logo's en merkidentiteiten die wij doorheen de jaren hebben ontwikkeld.

Visitekaartje Rieleks

ONS CREATIEF PROCES: VAN MOODBOARD TOT CREATIE

Trust the process

Wij starten elk branding-traject met een kennismakingsgesprek waarin we jou of jouw bedrijf beter leren kennen. Om een opvallende branding en identiteit te kunnen creëren, geloven we dat het bedrijf een sterke visie nodig heeft. Als onze klanten geen uitgesproken visie hebben, werken we met hun samen om deze op te bouwen. Tijdens de tweede fase maken we verschillende grafische voorstellen welke we af toetsen bij de klant om zo tot het beste eindresultaat te komen. Eens het logo of de identiteit bepaald is schaven we deze bij in functie van fonts en kleurgebruik. Indien gewenst, plaatsen we het nieuwe logo op verschillende dragers.

Visitekaartjes Blitzz

Visitekaartjes met goudfolie voor Kapsalon Blitzz.

Logo Loots
Visitekaartje Swoon
Visitekaartje The Mustard Seed

JOUW LOGO OP VERSCHILLENDE COMMUNICATIEDRAGERS

Wij ontwikkelen jouw logo en huisstijl, zodat deze op eender welke communicatiedrager toegepast kan worden. Kies je voor de klassiekers zoals visitekaartjes, enveloppen of briefpapier? Of wil jij het huidige gamma uitbreiden met flyers, banners, promotiemateriaal, cadeaubonnen of stempel? Wij bekijken samen met jou alle mogelijkheden, binnen jouw budget.

Logo Het Vijfde Seizoen Herselt
Logo L'Atelier du Marly Westerlo

Bekijk het branding concept van Savage in detail.

ONZE DIENSTEN

We geloven dat identiteit en visie dé prioriteit is voor elk bedrijf.

“Van idee tot uitvoering” is het concept dat de productie van The Other Concept zo uniek maakt. Elke briefing start met de vraag om “een website, een logo of een huisstijl“ te ontwikkelen. Wij geloven dat de visie het meest belangrijkste element is om creatief aan de slag te kunnen gaan. Elke briefing zou gedefinieerd moeten worden met "Waarom wil je dit doen?". Dit punt definiëren hangt af van de visie en de identiteit van het bedrijf. Om deze redenen stellen wij proactief voor om hun identiteit te heruitvinden om zo een logo te kunnen ontwikkelen.

We should work together!