Hoshii, een creatief webdesign

Hoshii creative lasercutting. Bij een unieke zaak, hoort een creatief webdesign. Dankzij de duidelijke visie van Caroline kwamen we snel tot een mooi resultaat. De focus lag op een strak design met een uitstekende gebruiksvriendelijkheid. Naast de homepage zorgden we voor drie aparte pagina’s waarop bezoekers HOSHII kunnen contacteren, meer info raadplegen of haar portfolio bezichtigen.

Het logo van HOSHII werd ook verzorgd door The Other Concept. Net zoals bij de website zorgden we ook hier voor een tijdloos, strak ontwerp. De hoofdkleur van het logo werd daarom 100% zwart.

Ben je ook op zoek naar een tijdloos logo of een uniek webdesign? Press here.

Gele pijl onder
Creatief webdesign voor Hoshii
Logo Hoshii
Responsive webdesign iPhone 11 voor Hoshii

Focus op een goed portfolio

Fun fact: Potentiële klanten nemen maar gemiddeld 60 seconden de tijd om je portfolio te bekijken. Hiervoor is het dus erg belangrijk dat jouw portfolio helemaal op punt staat op jouw website. Maak daarom een strenge selectie van jouw werk. Hiervoor geldt steeds het motto: kwaliteit boven kwantiteit. Je kan beter 5 goede projecten dan 10 matige projecten publiceren. Motiveer daarnaast enkele werken. Beschrijf de briefing, het proces en het eindresultaat. Zo weten potentiële klanten wat ze van jou kunnen verwachten.

Creatief webdesign

Wanneer we denken aan een creatief webdesign, denken we meteen aan de layout. De look & feel is natuurlijk één ding van je website, maar het creatief zijn zit hem nog in andere zaken. Animatie is er mooi voorbeeld van. Dit vind je ook terug op de site van HOSHII wanneer je komt aan het stuk ‘LET’S CREATE SOME MAGIC’. Hier wordt gewerkt met een mooie interactie tussen tekst en beeld. Ook wanneer je daarna over de tekst hoovert zal je een kleurverschil opmerken. Hierdoor krijgt de bezoeker een gevoel van interactie met jouw website & zal zich aangetrokken voelen om door te klikken.